میکروبلاگ شاتوت گفتم....

 

گفتم نرو پرپر میشم گفتی: میخوام رها باشم گفتم: آخه عاشق شدم گفتی:میخوام تنها باشم گفتم: دلم گفتی: بسوز گفتی: یه عمری باز هنوز گفتم: پس عمرم چی میشه گفتی: هدر شد شب و روز گفتم: آخه داغون میشم گفتی: به من خوش میگذره گفتم: بیا چشمام تویی گفتی: آخر کی میخره گفتم: منو جنس میبینی گفتی: آره بی قیمتی گفتم: یه روز کسی بودم با من نکن بی حرمتی گفتم: صدام میمیره باز گفتی: با درد بسوز بساز گفتم : حالا که پیر شدم گفتی: که از تو سیر شدم گفتم: تمنا میکنم
 

 



نظرات شما عزیزان:

kosar
ساعت10:59---29 اسفند 1390
خيلي عالي بود
اگه ميشه عكسهات يكم بيشترباشه


ابجی میترا
ساعت1:19---1 تير 1390
سلام گلم مرسی از نوشته و عکس عالیییییی بودن..موفق باشی گلم درتمام مراحل زندگی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, | 8:19 | نویسنده : MaryaM |
  • راه آرام
  • قالب وبلاگ