میکروبلاگ شاتوت بگذار...

بگذار که در حسرت دیدار بمیرم... در حسرت دیدار تو بگذار بمیرم... دشوار بود مردن و روی تو ندیدن... بگذار بدلخواه تو دشوار بمیرم... بگذار که چون ناله مرغان شباهنگ... در وحشت و انوده شب تار بمیرم... بگذار که چون شمع کنم پیکر خود آب.... دربستر اشک افتم و ناچار بمیرم... میمیرم از این درد که جان دگرم نیست... تا از غم عشق تو دگر بار بمیرم... تا بوده ام ای دوست وفادار تو هستم... بگذار بدانگونه وفادار بمیرم

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت19:43---4 ارديبهشت 1392
با سلام. می خواسستم باشما تبادل لینک کنم درصورت موافقت بگویید باچه نامی لینکتون کنم.

http://perspolisezelzeleh20.blogfa.com/


SRR
ساعت9:49---16 آبان 1390
سلام خوبی وب خوب و عالیی داری خیلی زیباست راستی بیا وبم خوشحال میشم

شهاب ♥ سحر
ساعت21:36---9 آبان 1390
سلام دوست عزیزم
مرسی از اینکه به وبلاگمون اومدی
شما هم وبلاگ خوبی داری
اشالا همیشه موفق باشی
لینکت کردم


نيلوفر
ساعت16:49---9 آبان 1390
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, | 12:40 | نویسنده : MaryaM |
  • راه آرام
  • قالب وبلاگ