میکروبلاگ شاتوت

 

صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو ، یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو ، خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد ، تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو ، لحظه ای باد تو را خواند که با او بروی ، تو بمان تا به یقین دیر شود بعد برو ، صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو ، یا دل از دیده ی تو سیر شود بعد برو ، تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند ، تو بمان گریه به زنجیر شود بعد برو .

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

erika
ساعت1:56---30 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ خوبی داری دوست داشتی بهم سر بزن و لینکم کن و بهم بگو لینکت کنم
موفق باشی


mahsa jo0o0n
ساعت13:23---7 بهمن 1390
سلام دوست خوبم.وبلاگتون واقعا خوشمل وعاليه!!!حرف نداره!!!راستي اگه به وب منم سر بزني خوشحال ميشمقول ميدم بد نگذره!اگرهم با تبادل لينك موافقي خبرم كن.منتظرتم......

arash
ساعت11:59---12 آذر 1390
سلام مریم خانوم
ممنون که به وبلاگم اومدی و نظردادی وبلاگ شما هم قشنگه . منم لینکتون کردم. خوشحال میشم دوباره سر بزنی


lovelorn
ساعت10:37---12 آذر 1390
باید کسی باشد
که هروقت بار تنهاییت سنگین شد
هر وقت کمر کلماتت شکست
هر وقت واژه هایت لال شدند
بیاید بنشیند مقابل چشمهایت
و تو زل بزنی به خودت
که جاری شده ای میان چشمهایش.........
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــم


LOVEY GIRLS
ساعت15:28---8 آذر 1390
mamnon ke be ma sar zadi,vebe gashangi dari
vaght kardi sar bezan
byeeeeeeee


حسام
ساعت10:15---8 آذر 1390
سلام ممنون كه به وبلاگ من سر زدي من هم از وبلگتون ديدن كردم واقعاً عالييييييييييييييييييييييييي بود برات آرزوي موفقيت دارم ممنون كه منو لينك كردي من هم شما رو لينكتون كردم خوشحال مي شم بيشتر بهم سر بزنيم و تبادل اطلاعات كنم منتظرم اگه دوست داشتين

**

گفتم با تو هستم ، اگر تو نیز با من باشی ، اگر روزی نباشی

من نیز در این دنیا نیستم!

گفت ، با تو می مانم ، اگر تو نیز با من بمانی ، اگر روزی باشم ولی تو نباشی ،

من نیز با تو می آیم هر جا که باشی !





sanaz
ساعت16:39---7 آذر 1390
سلام مرسی عزیزم ک بهم سر زدی وبت خیلی قشنگه بهت تبریک میگم لینکت کردم گلم

علیرضا
ساعت14:58---7 آذر 1390
سلام عزیز فقط میتونم بگم عالیه دوست داشتی به متم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 12 آذر 1386برچسب:, | 11:2 | نویسنده : MaryaM |
  • راه آرام
  • قالب وبلاگ