میکروبلاگ شاتوت

 

برای عشق تمنا كن ولی خار نشو

برای عشق قبول كن ولی غرورت را از دست نده

برای عشق گریه كن ولی به كسی نگو

برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه

برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشكن

برای عشق جون خودتو بده ولی جون كسی رو نگیر

برای عشق وصال كن ولی فرار نكن

برای عشق زندگی كن ولی عاشقانه زندگی كن

برای عشق بمیر ولی كسی رو نكش
 
برای عشق خودت باش ولی خوب باش
 
 


نظرات شما عزیزان:

ayhan
ساعت8:24---30 ارديبهشت 1390
سلام
وبلاگه خيلي خيلي خوبي داري اگه خواستي با هم تبادل لينك كنيم منو با عنوان Azərbaycan-Traxtor لينك كن بعد بهم خبذ بده تا با هر نامي خواستي لينكت كنم
منتظرت هستم


sajjad
ساعت9:09---28 ارديبهشت 1390
خیلی زیبا بود امیدوارم از من ناراحت نشید که از این مطلبتون برای خودم استفاده کنم چون حرف دل من هم است امیدوارم موفق و پیروز باشید قدر اسم پاکتون رو بدونید اسمی که من یاد کسی می اندازه که برام خاطره شد
پاسخ:سلام اشکالی نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, | 4:47 | نویسنده : MaryaM |
  • راه آرام
  • قالب وبلاگ